Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - שנתיים מוחזק אברה מנגיסטו בעזה ומדינת ישראל שותקת אתר החדשות דבר - נתניהו אפילו לא מדבר על החזרת בני.

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו - שנתיים מוחזק א×'ר×" מנ×'יסטו ×'×¢×–×" ומ×"ינת ישראל שותקת אתר ×"×—×"שות ×"×'ר - נתניהו אפילו לא מדבר על החזרת בני.. הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר. נתניהו אפילו לא מדבר על החזרת בני. אחיו אילן הבטיח שלא יוותר עד שאחיו יחזור הביתה: אברהם (אברה) מנגיסטו, הרביעי מבין עשרה ילדים, עלה לישראל מאתיופיה עם משפחתו בגיל 5, לדברי אחיו אילן מנגיסטו. אילן, אחיו של מנגיסטו, אמר בעצרת כי הוא ומשפחתו היו רוצים שהממשלה תפעל בזירה הבינלאומית.

שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס. תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. שבתות וחגים הם הימים הקשים ביותר עבורנו, אומר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה. המצלמה הצהלית עוקבת אחריו, כל הזמן, ואיש לא עוצר אותו. ולחג הפסח יש משמעות מיוחדת בעם היהודי.

מט×
מט×" ×"מא×'ק לשיחרור א×'ר×" מנ×'יסטו Free Avera Mengistu Community Organization Cause Facebook from lookaside.fbsbx.com
אילן מנגיסטו ויונית טלייניש פנטה, במסע לארהב שנועד כדי להעלות את המודעות הבינלאומית למצבו של אברה מנגיסטו (צילום: 1,000 ימים מוחזק אברה מנגיסטו בשבי החמאס בעזה ולאף אחד עדיין אין תשובות. משפחת מנגיסטו מזמינה את הציבור להגיע למאהל מול בית ראש הממשלה ולשמוע עוד על מאבקם לשחרורו של אברה. אחת הבעיות הגדולות היא שהציבור לא מבין על מה המשפחה נאבקת. אילן מנגיסטו, אחד מאחיו של אברה, אמר במסיבת עיתונאים בבית המשפחה באשקלון כי אחי נעדר מזה 10 חודשים וחצה כנראה את הגבול לעזה. כבר שבוע שהמשפחה יושבת באוהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה וקוראת לשחרר את אברה משבי החמאס. שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס. אילן, אחיו של מנגיסטו, אמר בעצרת כי הוא ומשפחתו היו רוצים שהממשלה תפעל בזירה הבינלאומית.

שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את הגבול לרצועת עזה ונעלם.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אילן, אחיו של מנגיסטו, אמר בעצרת כי הוא ומשפחתו היו רוצים שהממשלה תפעל בזירה הבינלאומית. אין לנו את האמצעים הכספיים בשביל שנוכל להיות בשקט ולהיות כל כולנו במאבק הזה, הוא אומר בהפסקה ממשמרת בעבודתו. ולחג הפסח יש משמעות מיוחדת בעם היהודי. חברי ארגון רופאים למען זכויות אדם, העבירו את הסרטון לידי. תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו) אילן מנגיסטו ויונית טלייניש פנטה, במסע לארהב שנועד כדי להעלות את המודעות הבינלאומית למצבו של אברה מנגיסטו (צילום: מה באמת קרה שם, ביום שבו השתנו חייו של אברה מנגיסטו? אנשים מתקשרים להורים שלי, מספר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני 6 שנים, ומוכרים להם אשליות על סמך כותרות העיתונים. זהו חג של שחרור, חג של חירות, אבל לצערנו לא עבור יקירנו ואחינו אברה. אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. ערב ראש השנה החדשה, אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, האזרח ישראלי השבוי בידי חמאס ברצועת עזה, פנה היום (ראשון) לתושבי הרצועה באמצעות אלמונסק עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון.

אילן מנגיסטו ויונית טלייניש פנטה, במסע לארהב שנועד כדי להעלות את המודעות הבינלאומית למצבו של אברה מנגיסטו (צילום: המדינה דורכת במקום ערוץ 20 04/04/2018 21:28 אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. אחת הבעיות הגדולות היא שהציבור לא מבין על מה המשפחה נאבקת. אין לנו את האמצעים הכספיים בשביל שנוכל להיות בשקט ולהיות כל כולנו במאבק הזה, הוא אומר בהפסקה ממשמרת בעבודתו.

ראש ×
ראש ×"שנ×" חמישי ×'לי א×'ר×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה. שש שנים חלפו מאז נפילתו של אברה מנגיסטו בשבי החמאס. מדובר במקרה הומניטרי קשה כי אחי אינו בקו הבריאות. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את הגבול לרצועת עזה ונעלם. שש שנים שבהם פעור חור בליבה של משפחת מנגיסטו והוא לא מתאחה. שבתות וחגים הם הימים הקשים ביותר עבורנו, אומר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה. בעבר דיווחה משפחתו על שלושה מקרים שבהם יצא.

תיק אברה מנגיסטו נפתח גבר צעיר הולך, נחוש, דרומה לעבר גדר הגבול, וחוצה אותה לתוך עזה.

זהו חג של שחרור, חג של חירות, אבל לצערנו לא עבור יקירנו ואחינו אברה. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו שמצוי בשבי חמאס, מסביר מדוע הקימה משפחתו מאהל מחאה מול בית נתניהו. אברה נכנס לדכאון עמוק (בעקבות אחיו הגדול) ולא קיבל את הטיפול שהיה צריך. אילן מנגיסטו, אח של אברה, ויגאל נמימי דודו של אורון שאול באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה (צילום מסך) נמימי סיפר שמשפחות שאול ומנגיסטו נמצאות בקשר כבר הרבה זמן. מדובר במקרה הומניטרי קשה כי אחי אינו בקו הבריאות. משפחתו של האזרח הנמצא בידי חמאס ברצועת עזה משנת 2014 הקימה אוהל מחאה יחד עם פעילים ליד בית ראש הממשלה בירושלים וקוראת להתערב למען שחרורו. חברי ארגון רופאים למען זכויות אדם, העבירו את הסרטון לידי. אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. משפחת מנגיסטו מזמינה את הציבור להגיע למאהל מול בית ראש הממשלה ולשמוע עוד על מאבקם לשחרורו של אברה. אז למה להחזיר אותו אם עבר מרצונו. ערב ראש השנה החדשה, אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, האזרח ישראלי השבוי בידי חמאס ברצועת עזה, פנה היום (ראשון) לתושבי הרצועה באמצעות אלמונסק עמוד הפייסבוק בערבית של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון. המשפחה מרוסקת ומיואשת ואמא לא מפסיקה לבכות, אומר האח אילן. המדינה דורכת במקום ערוץ 20 04/04/2018 21:28

אילן מנגיסטו, אח של אברה, ויגאל נמימי דודו של אורון שאול באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה (צילום מסך) נמימי סיפר שמשפחות שאול ומנגיסטו נמצאות בקשר כבר הרבה זמן. אנשים מתקשרים להורים שלי, מספר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני 6 שנים, ומוכרים להם אשליות על סמך כותרות העיתונים. מדובר במקרה הומניטרי קשה כי אחי אינו בקו הבריאות. אז למה להחזיר אותו אם עבר מרצונו. העצרת התקיימה ביום ראשון בשיתוף עם תנועות נוער ומכינות קדם צבאיות, תחת הכותרת:

6 שנים ל×
6 שנים ל×"חזקתו ×'ש×'×™ ×"חמאס אחיו של א×'ר×" מנ×'יסטו ×'ראיון ×'לע×"×™ פותח את כל ×"קלפים ×"×™×"×'רות from storage.hidabroot.org
1,000 ימים מוחזק אברה מנגיסטו בשבי החמאס בעזה ולאף אחד עדיין אין תשובות. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו שמצוי בשבי חמאס, מסביר מדוע הקימה משפחתו מאהל מחאה מול בית נתניהו. המשפחה מרוסקת ומיואשת ואמא לא מפסיקה לבכות, אומר האח אילן. מדובר במקרה הומניטרי קשה כי אחי אינו בקו הבריאות. נתניהו אפילו לא מדבר על החזרת בני. אנשים מתקשרים להורים שלי, מספר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני 6 שנים, ומוכרים להם אשליות על סמך כותרות העיתונים. כבר שבוע שהמשפחה יושבת באוהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה וקוראת לשחרר את אברה משבי החמאס. בעבר דיווחה משפחתו על שלושה מקרים שבהם יצא.

המשפחה זועקת לעזרה והפעילים, שנתקלים שוב ושוב בהתעלמות וחוסר עניין, לא מתכוונים לוותר.

אברהם (אברה) מנגיסטו, הרביעי מבין עשרה ילדים, עלה לישראל מאתיופיה עם משפחתו בגיל 5, לדברי אחיו אילן מנגיסטו. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, כמעט מתפוגגת לגמרי. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו) אנשים מתקשרים להורים שלי, מספר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו, שחצה את הגבול לעזה לפני 6 שנים, ומוכרים להם אשליות על סמך כותרות העיתונים. אילן מנגיסטו, מספר על המאבק המתיש, על האחיינים שלא מכירים את דוד אברה, על האכזבה מהממשלה, על הדאגה. אילן מנגיסטו ויונית טלייניש פנטה, במסע לארהב שנועד כדי להעלות את המודעות הבינלאומית למצבו של אברה מנגיסטו (צילום: למשפחת מנגיסטו נמאס עוד לחכות. הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר. אילן, אחיו של מנגיסטו, אמר בעצרת כי הוא ומשפחתו היו רוצים שהממשלה תפעל בזירה הבינלאומית. המשפחה מרוסקת ומיואשת ואמא לא מפסיקה לבכות, אומר האח אילן. אין לנו את האמצעים הכספיים בשביל שנוכל להיות בשקט ולהיות כל כולנו במאבק הזה, הוא אומר בהפסקה ממשמרת בעבודתו. שבתות וחגים הם הימים הקשים ביותר עבורנו, אומר אילן מנגיסטו, אחיו של אברה.

משפחת מנגיסטו מזמינה את הציבור להגיע למאהל מול בית ראש הממשלה ולשמוע עוד על מאבקם לשחרורו של אברה אברה מנגיסטו. מטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו)